Anasayfa / Lfs Car importer Dersleri / Lfs Car importer Koltuk İmport Etme
lfs car importer

Lfs Car importer Koltuk İmport Etme

Merhaba arkadaşlar araç yapıyor ve koltuğu araca yerleştirğimizde iki koltuk birden çıkıyorsa bu ders tam size göre 😉 öncelikle aracımızı hazırlayıp export ettiğimizi var sayıyorum koltuğu export ederken sadece koltuk seçili olarak export edip mtr ye çevirmeniz gerekiyor.

Fakat Bunlara başladaman önce Car importer ile önce xr yi açıyoruz ardından ise main yazan bölümden child#5 i seçiyoruz ve buraya koltukların ön arka yan ve üst olmak üzere materiallerini ekliyoruz. Tabi material nasıl eklenecek 🙂 Örnek koltuğu parçaladığınızı düşünelim (bununla ilgili bir dersimiz olacak ) ve her parça içinde bir material oluşturduğunuzu örnek resim size fikir vere bilir.

capture-20140718-090218

ben genelde şu şekilde materiallendiririm 😀 arka koltuğuda child#5’e atmışsam arka koltuğa ayrı bir material oluştururum örnek:

xr arka_top 0 a bu koltuğun oturma bölümü oluyo top dememin sebebi car importerda nereye baktığını şaşırmamak 😀

xr arka_back 0 a buda koltuğun yaslanma bölümü back diyorum çünki genelde buraya .d back_seat_front u kopyalıyorum

ve koltuğun alt bölümlerinede öne bakan bölümüne  xr arka_front 0 a yana bakan bölümleri önemli değil aslında ama adet yerini bulsun xr arka_right 0 a diye isimlendirelim

tabi ki bunun birde ön koltuğu mevcut 😀 ön koltukta aynı şekilde olacak fakat farkı şu  ‘ön_front 0 a’ değilde 😀 ‘on_front 0 a’ şeklinde yazmanızı tavsiye ederim çünki car importer türkçe karekterlerle pek hoşnut olmadığından 😀 attığınız parçalardan birisi mutlaka saçma sapan bir yerden kendine dds bağlayacaktır 😀

ön koltukta aynı şekilde hazırlanacak fakat liste şu şekilde olacak

sırt yaslanma

xr on_back 0 a ön koltuğun sırtlığının tam arkası 🙂 sırtlık değil yani 🙂

xr on_front 0 a ön koltuğun yaslanma bölgesi

xr on_top 0 ön koltuğun oturma bölgesi

xr on_right 0 a yine aynı şekilde koltuğun diğer yan bölgeleri burada gerekli 🙂

xr on_front1 0 a diyelim buda koltuğumuzun alt öne ve arkaya bakan bölgesi 🙂

bu materialleri hazırladığımızı var sayıyorum ve bütün parçaları fotoğraftaki gibi ayarladığınızı var sayıyorum

ve hemen car importerdan child#5’iaçıyoruz 🙂

capture-20140718-090427

biraz önce hazırladığımız materialleri buradada hazırlamamız gerekiyor bunun için örnek: U_backrestin üzerine tıklıyoruz ilk olrak ardından hemen üstünde bulunan edit bölümüne tıklıyoruz ve copy material diyoruz ardından tekrar edite tıklayıp paste material diyoruz 🙂 bu işlemi oluşturduğumuz material sayısınca yapıyoruz

ve ardından texture name: de bulunan iki isim var biridi dds ismi diğeri ise meterial ismi ikinci olan kutuya hazırladığımız material isimlerini verelim sırasıyla

capture-20140718-094248

capture-20140718-094401 ve bu işlemleri tamamladığımızda önemli bir faktör var dds lerin düzgün çıkması için örnek ilk materialimize tıklayalım ve  ardından edit+chenke viewport+ örnek üst toptu topu seçelim ve altındaki de örnek rigtsa onada aynı işlemi yaıp save diyelim ve ardındanda hazırladığımız mtryi child5 e import edip kaydedelim 🙂 dds dersi ayrı verilecektir 😉

 

 

Facebook İle Yorum Yap

Yorum

Hakkında Fatih Tunçel

1986 Ankara doğumluyum live for speed ile içli dışlı mod yapmayı seven Agresif kompleksli :) gülmeyi ve çalışmayı seven biriyim... Amacım siz değerli sayfa ziyaretcilerimize gerçeğe en yakın olan modları sunmak , bu yüzden araştırmacı ruhum ön plandadır daima... Saygılarımla ;) Ha birde bizde shop olmaz :) fotoğraflarda ne gördüyseniz o...